poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Biel - złoto - szary - róż...

Oficjalnie mam wakacje i nie pracuję od piątku ale co tam..! 
Dziś zupełnie inne kolory! Nie pomyślałabym, że zrobię coś ze złotem - i, tak szczerze - przestraszyło mnie to "złote życzenie". Bałam się odpustowości, blichtru i cygańskiegp stylu ale od czego są natchnione sny? :D  Myslę, że dobrze z tego wybrnęłam; papier sama zrobiłam na złoto używając stempla i pudru -  poza tym i złotą tekturą w bazie nie znajdziecie tu wiecej poświaty :D 
Kwiaty mojego pomysłu i wykonania, tak samo jak koszyk z plecionymi warkoczami.










Pracę zgłaszam na wyzwanie Mru, w tytułowych kolorach w Diabelskim Młynie


Pozdrawiam jeszcze wakacyjnie!

3 komentarze:

  1. Cudne!!! Ja też pokusiłam się o przygotowanie pudełka zgodnie z paletą Mru:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie ten papier zmajstrowałaś :) bardzo fajne pudełko :) dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Było warto zrobić złoty papier- Para Młoda zachwycona. Dziękujemy raz jeszcze. D&M

    OdpowiedzUsuń