piątek, 28 marca 2014

Wielkanocnie!

Właśnie od kartek wielkanocnych zaczęła się rok temu moja przygoda z kartkowaniem "na poważnie"  :)
A że było ich wtedy bardzo dużo do zrobienia, to pojawiły się też nieco ambiwalentne odczucia co do tworzenia tychże i póki co nadal je mam ;)
Tak więc tym razem będzie troszkę inaczej; oglądałam od jakiegoś czasu na http://www.pinterest.com/ zabawne pudełka w formie kartki lub jak kto woli kartki w formie pudełek, które po złożeniu można wpakować do koperty.
Fajnie zrobić coś takiego z dzieckiem (pokazowy filmik - nie mój!  https://www.youtube.com/watch?v=-dXZFeFMPsw  ) na pewno będzie miało z tego dużo zabawy, zwłaszcza jeśli z pudełka będą wyskakiwać rzeczy, które samo wymyśli i przyklei. My za niedługi czas zamierzamy w babskim gronie spędzić tak trochę dnia. Póki co zbieramy wszystko, co "się - przyda" ;) 
Wymiary kartki nie muszą być jakieś konkretne, od nas zależy jak duże ma być pudełko. Ważne by wszystkie 4 boki były tej samej szerokości.
Bardzo prosty i  ciekawy sposób na świąteczne życzenia, które dodatkową mają za zadanie wnieść nieco wiosny i pogody do domu. Stoją u mnie na lodówce od kilkunastu dni i udaje im się poprawić mi czasem nastrój ;) O ile spoglądam w kierunku lodówki ;)









4 komentarze:

  1. piękne :) a w jakim mieście będzie babskie grono takie robić? ale bym chciała się dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Wam! sylwik, domowo - Gdyniowo :D

    OdpowiedzUsuń