piątek, 15 marca 2013

Pierwsze kroki... ;)









Ta "motyla kartka" wraz z pudełkiem to jak na razie moja ostatnia praca i chyba właśnie ona sprawiła mi najwięcej radości.

Tak, tak, ponoć niektórzy mówią, że ich najlepsze dzieła, to te ostatnie właśnie, ale w tym przypadku chodzi o co innego. Po prostu pomysł na nią przyszedł mi do głowy w trakcie cięcia papieru w jednym z ulubionych kolorów adresatki. Reszta sama wskoczyła na właściwe miejsca :)



Kartka urodzinowa personalizowana w formie upominku.












Kartka z okazji ślubu


Dostałam zamówienie na kartkę ślubną. Bardzo się ucieszyłam, bo jakoś ostatnio nie miałam czasu by coś porobić. Okazuje się, że jeśli się dostanie wiatru w żagle, to od razu szybciej płyniesz ;) 
 Kartka jest w tonacji czarno białej, która ma symbolizować (tak jak krawat i torebeczka) kolory ubrania pary młodej. W środku wydrukowane są życzenia, zawsze wg woli. Dodatkowo także - stanowiąca całość z kartką - koperta na upominek pieniężny. 
Małe pudełko będące wszystkim czego potrzebujesz  wraz z cenną zawartością! 
I zostaje już tylko ładnie się ubrać i biec na ślub! :D
Tak więc zamówień proszę jak najwięcej. No... w miarę ;) Żeby jeszcze "parę" minut dla dzieci zostało. A przecież jest jeszcze mąż! :D












Kartka "w dniu matki"

Stojąca kartka składana z ozdobnym pudełkiem w komplecie. Idealna na prezent dla bliskiej osoby :)
 Dla takiej, która z radością postawi upominek od ciebie na widocznym miejscu. 
Ta akurat jest utrzymana w kwiecistym, romantycznym i sielskim klimacie. Dokładnie takim jaki pasuje do obdarowanej. W środku kartki biały panel na wpisanie życzeń od serca. Takie kartki robi się lekko i przyjemnie :D




Jeansowo

Dostałam nowy papier i stąd ta kartka. Zestaw jeansowy ;) Taka karteczka ekspresowa i na każdą niemal okazję.



W dniu urodzin

To kartka trzyfolderowa. Może sobie stać na półeczce a może wygodnie i bezpiecznie, nie kurząc się, odpoczywać we własnym pudełku dopasowanym do stylu. A styl jest  jak widać vintage. Kartka niby nie jest personalizowana,  mogłaby być dla każdego. Ale nie jest ;)  Na jednym z paneli widnieje inicjał właścicielki. Mam nadzieję, że czasem tu do mnie zagląda ;)














3 komentarze: